וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ו...אקשן: צפו באביה אלקבץ בפרומו בלתי נשכח להגשת הפרויקט שלה

1.5.2018 / 16:38

לימודים במחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה משלבים פיתוח מיומנויות במקצועות לימוד מסורתיים כגון צילום סטילס, פרסום ואיור, ובמקצועות המעודכנים ביותר בשוק בתחומי האינטראקטיב, הקולנוע, הווידאו, הטלוויזיה והאנימציה. צפו באביה אלקבץ מחברת אתכם לחייה

הכירו את אביה אלקבץ, סטודנטית במחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה

העיצוב הגרפי הוא דיסציפלינה אינטלקטואלית, טכנולוגית, אמנותית ותקשורתית העוסקת בתרגום הצרכים של הקהילה והיחיד לשפה חזותית ברורה. ייחודה של המחלקה במרכז האקדמי ויצו חיפה ניכר בשילוב בין פיתוח מיומנויות ומקצועות לימוד מסורתיים כגון טיפוגרפיה, עיצוב אריזות, צילום סטילס, פרסום ואיור, למקצועות המעודכנים ביותר הקיימים בשוק בתחומי האינטראקטיב, הקולנוע, הווידאו, הטלוויזיה והאנימציה התלת ממדית.

המחלקה שמה דגש רב על שילוב המיומנויות הללו ליצירת מעצב מולטי דיסציפלינרי, בעל יכולות רבות, שתחילתן בחשיבה ופיתוח וסופן ביישום המעשי. נוסף על הכשרת אנשי מקצוע מומחים בתחומם, מכשירה המחלקה את הסטודנטים להשתלב בהוראת המקצוע במערכת החינוך.

דגש רב מושם על עדכון טכנולוגי ומעודדת את הסטודנטים לפרויקטים בעלי אופי ניסיוני-מחקרי, תוך שימת דגש על פיתוח היכולות האישיות והצרכים השונים של כל סטודנט. אופייה החם, האישי והביתי של המחלקה, מאפשרים לה לשמש כחממה חברתית ויצירתית על פני ארבע שנות הלימוד בהן מוכשרים הסטודנטים לעבוד, הן כאינדיבידואלים והן בקבוצות. זאת, במקביל לפעילות וקשרים ענפים שהיא מקיימת עם גופים קהילתיים, מקצועיים ואקדמיים בארץ ובעולם. תחומי ההתמחות בנויים מקורסי חובה וקורסי בחירה לכל מסלול. במסגרת קורסי הבחירה יוכל הסטודנט לבחור קורסים ממסלולי התמחות שונים.

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully