וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי שאלות שכל מי שחולמים לעצב אופנה צריכים לשאול את עצמם

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

2.10.2018 / 7:39

בגדים מבטאים לא רק את מי שאנחנו, אלא גם את מי שעיצב אותם עבורנו. "המטרה היא לא להפוך את הסטודנטים לשטנץ, אלא לגרום להם להביט פנימה אל החלום", אומר מאוריסיו פולצ'אק, מרצה במחלקה לעיצוב אופנה במכללה האקדמית ויצו חיפה. איך? צפו

צילום מסך

אופנה היא הרבה דברים שונים שמתחברים לבגד אחד עם משמעות גדולה. כל לבוש - מג'ינס עם טי-שירט ועד שמלה נוצצת לאוסקר - מבטאים את מי שאנחנו בסיטואציה מסוימת, ולא פחות מכך - מבטאים את ההשראה של מעצבי האופנה שיצרו את הבגד המסוים שבו בחרנו. "עיצוב אופנה זה סיפור", אומר מאוריסיו פולצ'אק, מרצה במחלקה לעיצוב אופנה במכללה האקדמית ויצו חיפה, "אם בגד יכול להוציא ממך דמעה זה אומר שיש משהו מאחוריו שמרגש אותך".

מה צריך כדי להיות המעצבים שמאחורי הבגדים? קודם כל לשאול את עצמכם כמה אתם אוהבים את התחום. להחליט בלב שלם שזה הכיוון שאתם רוצים בחיים. "דבר נוסף הוא עד כמה אתה סקרן?", מוסיף פולצ'אק, "המטרה במרכז האקדמי ויצו חיפה היא לקחת את התשוקה ולספר את האמת שלך".

במהלך לימודי האופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה, מתנסים הסטודנטיות והסטודנטים במגוון רחב של שיעורי סטודיו שמטרתם רכישת ידע על תהליך בניית קולקציה החל ממחקר והשראה, דרך בניית לוחות צבעים וטקסטיל ייחודי ועד לביצוע מערכת לבוש מושלמת. התנסויות אלה כוללות: עיצוב בגדי ים, השמלה השחורה, שמלות כלה מסריגים, עיצוב בגדי גברים, עיצוב שמלות ערב ועוד מגוון רחב של נושאים ושיעורי סטודיו הבודקים את התפר בין אופנה לאמנות.

בתחום הטכנולוגי רוכשים הסטודנטים יידע נרחב בתפירה, תדמיתנות ודיגום חופשי. בתחום היישומי, יוצאים הסטודנטים להתנסות בחברות אופנה בסוף שנה ב', בארץ ובעולם. מטרת ההתנסות היא להכיר מקרוב את תעשיית האופנה, תהליכי הפקת קולקציות, עבודה בצוותים ועבודה תחת מגבלות מסחריות. בתום ארבע שנים, מציגים הסטודנטים קולקציה המוצגת בתצוגת האופנה השנתית.

"המטרה היא לא להפוך את הסטודנטים לשטנץ, אלא לגרום להם להביט פנימה אל החלום הגדול", מסכם פולצ'אק, "לא כדאי לבוא עם תשובה, כי תקבלו את התשובה במשך ארבע שנים".

בגדי ים בהשראה מונגולית: צפו בגולשת מחיפה שמעצבת לפי כיוון הרוח

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully