וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוכל הכי גדול": לא תמיד צלמים מצלמים את מה שאתם חושבים

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

17.9.2018 / 7:41

"זה נכון שצילום מספר סיפור, אבל הסיפור הוא רק של הצלם שמספר אותו, הצילום הוא אמת של הצלם", אומר מארק יאשאייב, מרצה במחלקה לצילום במרכז האקדמי ויצו חיפה. איך לוכדים רגע בזמן ובונים ממנו סיפור ואיך הופכים עבודת סטודיו לאמנות?

צילום מסך

כשאומרים "עין של צלם" זאת רק ההתחלה. ברור קודם כל שהמילה "עין" מייצגת משהו גדול הרבה יותר: סקרנות, ירידה לפרטים, יכולת ליצור סיפור, הבנה של סיטואציה. הצלם לא רק מתעד בעזרת הצילום, הוא לעתים גם משקף מציאות מסוימת, לוכד נקודה בזמן ומעביר דרכה נרטיב.

"זה נכון שצילום מספר סיפור, אבל הסיפור הוא רק של הצלם שמספר אותו, כמו שמיכה קירשנר, ראש המחלקה שלי, היה אומר: 'צילום הוא הנוכל הכי גדול של המאה', הצילום הוא אמת של הצלם", אומר מארק יאשאייב, מרצה במחלקה לצילום במרכז האקדמי ויצו חיפה.

הסטודנטים שבאים ללמוד במחלקה לצילום במרכז האקדמי ויצו חיפה לא רק מקבלים כלים טכניים וטכנולוגיים שונים, אלא לומדים לזהות את ההקשר ואת הסיטואציה. המחלקה לצילום במכללה האקדמית ויצו חיפה נותנת ללומדים בה מנעד אפשרויות עיסוק רחב ביותר, החל בשדה התרבות והאמנות שהוא למעשה התשתית של כל פעולה במרחב וכלה בעולמות מסחריים משמעותיים: צילום, וידאו ארט, אינסטליישן, רישום, כתיבה, קולנוע, אנימציה, צילום אופנה, צילום מסעות, צילום מזון, צילום סטודיו, תלת-ממד וטכנולוגיות מחשב מתקדמות, צילום וידאו, עריכת וידאו ובימוי ועוד.

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully