וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העין שלכם נמשכה לציור הזה? זאת הסיבה לכך

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

17.10.2018 / 8:22

כל מה שסביבנו הוא סוג של תקשורת המעוצבת בדרך מסוימת כדי למשוך את תשומת לבנו. הכירו את המקום שממנו יוצאים מעצבי האפליקציות, המוצרים ומה שאתם רואים על מסכי המחשב והסמארטפון

צילום מסך

תקשורת חזותית היא כל מה שאנחנו רואים סביבנו - שלטים ברחוב, עיתון, טלוויזיה, משחק מחשב. המעצבים והמאיירים משתמשים במגוון של כלים להעביר את הרעיון, לדוגמה בצבע, בקו, בטקסט, במשהו קונטרסטי כמו גדול מול קטן, כולם כלים שבהם יכול להשתמש המעצב.

מאיירים ומעצבים רואים את הסביבה אחרת. הם רואים אותה בשפה שונה - בצבעים, קווים וצורות, ואת השפה הזאת הם מחברים לוויזואליה שסביבנו. במרכז האקדמי ויצו שמים דגש במחלקה לתקשורת חזותית על פיתוח מיומנויות ולמידת מקצועות מסורתיים ומקצועות מעודכנים הקיימים בשוק. בנוסף, המחלקה שמה דגש רב על עדכון טכנולוגי ומעודדת את הסטודנטים לפרויקטים בעלי אופי ניסיוני-מחקרי, תוך שימת דגש על פיתוח היכולות האישיות והצרכים השונים של כל סטודנט.

"במרכז האקדמי ויצו חיפה האווירה יותר ביתית, סטודנט יכול לקבל כל מה שהוא רוצה מהמרצה גם אחרי שעות הלימודים", אומר שחר קובר, מרצה במחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה, "לומדים כאן מהבסיס רישום, ציור ועד דברים יותר מתוחכמים כמו אנימציה ועיצוב אפליקציות ומשחקי מחשב. כל אחד מתמקצע בכיוונים שמעניינים אותו והמכללה עוזרת לו כמה שיותר להגיע לרמה המקצועית הכי גבוהה שאפשר".

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully