וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה אחת שווה אלף לגימות: צפו ביוני לוי מקבל השראה בבית הקפה

1.5.2018 / 16:55

המחלקה לצילום במרכז האקדמי ויצו חיפה מעמידה דור חדש, אקטיבי ומעורב של צלמים, יוצרים ואמנים, בעלי הבנה אתית, תרבותית ומחויבות חברתית, בעלי יכולות ושליטה בטכנולוגיות מדיה מעודכנות. צפו ביוני לוי מחבר אתכם לחייו

הכירו את יוני לוי, סטודנט במחלקה לצילום במרכז האקדמי ויצו חיפה

התרבות האנושית מצולמת, מוקרנת ומשודרת באינטרנט ובטלוויזיה, בגלריות ובמוזיאונים, בצורה מסחרית או כמעשה אמנות. עולם המדיה מדבר ומבנה את התרבות והאמנות. צילום - הוא נקודת הראשית של עולם המדיה הוויזואלית טכנולוגית - מתוך הגדרה זו מזנקת המחלקה לצילום על ציר המדיה כולו וטורפת אותו.

ייחודה של המחלקה לצילום במרכז האקדמי ויצו חיפה בפיתוח יחס "אבולוציוני" אל שדה המדיה ולתובנה כי הוא התפתחות ישירה של תרבות ואומנות הצילום. מתוך כך, פורשת המחלקה, ספקטרום רחב ככל האפשר של אופני ביטוי, כלים ותיאוריות הנעים כולם על ציר המדיה. מטכנולוגיות מסורתיות שהיו נהוגות במאה ה-19 ועד לתיאוריות וטכנולוגיות אשר ישנו את פני העולם בו אנו חיים. נקודת מבט זו על ציר הצילום והמדיה מסמנת מהלך של "דע מאין באת ולאן אתה הולך". עמדה זו, שהיא פנימית וחיצונית כאחת, מאפשרת ביקורתיות מתוך פרספקטיבה רחבה ומקיפה.

המחלקה לצילום יוצרת תרבות. תרבות ישראלית התלויה בזמן, במקום ובהקשרים חברתיים, פוליטיים ואף כלכליים. בו בזמן מפתחת המחלקה דרכי חשיבה והתבוננות ביקורתיים במציאות קונקרטית, בתרבות ובמדיה. במחלקה מלמדים טובי אמני הצילום והמדיה וטובי הצלמים המסחריים בישראל לכל אלו ניסיון עשיר בהוראה והנחייה בארץ ובחו"ל. סגל ההוראה משקיע את כל כולו על מנת לצייד את הבוגר בכלים אשר יאפשרו את השתלבותו המהירה כיוצר בעל עמדה מגובשת בקהילת היוצרים בה בחר. אמנות, אופנה, צילום דוקומנטרי, הדמיה, אנימציה ופרסום הם מקצת מהתחומים העומדים לבחירתו של הבוגר.

מטרת המחלקה היא העמדת דור חדש, אקטיבי ומעורב של צלמים, יוצרים ואמנים, בעלי הבנה אתית, תרבותית ומחויבות חברתית, בעלי יכולות ושליטה בטכנולוגיות מדיה מעודכנות. יוצרים בעלי עמדה מגובשת וייחודית המהווים חלק בלתי נפרד ומהותי בשיח התרבות והאמנות בישראל.

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully