וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפרי ומירב יצאו רגע למרפסת וחיפה נתנה להן השראה מנצחת

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

11.6.2018 / 7:58

קחו עיר גדולה, הוסיפו לה מוסד אקדמי נחשב, צרפו סטודנטים מכל מיני מקומות ועכשיו נסו להפוך את כל זה לסימן אחד, עם צורה וצבע משלו, שיסמל את החיבור ביניהם. קשה, נכון? עפרי ומירב, סטודנטיות לתקשורת חזותית בויצו חיפה, מספרות איך פרויקט המיתוג שלהם זכה להצלחה

צילום מסך

עפרי גיל ומירב לרך, סטודנטיות לתקשורת חזותית בויצו חיפה, מתרגשות. עבודה מאומצת וארוכה על פרויקט הגמר שלהם הניבה הצלחה. הפרויקט שלהן, מיתוג תערוכת הבוגרים של המרכז האקדמי ויצו חיפה, נבחר לפרויקט הזוכה. הן הצליחו לחבר לסימנים וצבעים שמסמלים עיר גדולה וחשובה, מוסד אקדמי נחשב ואת רוח האנשים שיוצרים בו. הכרזות, השלטים, העלונים והתפאורה של האירוע ימותגו באופן שבו הן יצרו.

"הכול מתחיל בסיעור מוחות", הן מספרות. "אנחנו יושבות יחד ומעלות רעיונות, זורקות הכול, מכל הכיוונים. בהתחלה הגענו למקומות מאוד בנאליים, ואז יצאנו למרפסת בדירה של עפרי, שממנה רואים את כל המפרץ, וזה נתן לנו השראה. התמקדנו באופי של חיפה כעיר פועלים וחיפשנו השראה ויזואלית".

הפרויקט שלהן הוא אחד מבין רבים שהן וחבריהם יעשו במסגרת המחלקה לעיצוב גרפי ולתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה. מדובר בתחום שבו מתרגמים רעיונות, צרכים, מסרים וידע לשפה חזותית שמובנת לקהל הרחב, באמצעות מדיות מודפסות ודיגיטליות. כך קורה שהמעצב הגרפי קובע איך נראים המסכים בהם אנו צופים, העיתון או הספר שאנו קוראים, הפוסטר, עטיפת הדיסק, הקטלוג ושקית האריזה שבה אנו משתמשים. המשימה שלו היא להעביר רעיון לכל סוגי הפלטפורמות להעברת מידע.

אחרי שגיבשו רעיון הן החלו לנסח שפה גרפית ובחרו צבעים שמשקפים את הווי העיר והמרכז האקדמי ויצו חיפה. "הלכנו לאמנות, להיסטוריה ולוויזואליה של חיפה. חשבנו על הפעולות של האנשים ויצאו לנו דמויות מגניבות שהפכו לפנים של המיתוג. הפרויקט שלנו נבחר והוא הולך למתג וזה כיף".

וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה, וואלה! NEWS בשיתוף המרכז האקדמי ויצו חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully